June 29th, 2006
 
my classmates~
Yoko, Kyoko and Yolanda
我上午課的同學們
afternoon class...
we went to a Japanese restaurant for lunch..
下午課,老師帶我們去一家日本餐廳用餐
it's Romen sushi.
menu 菜單
green tea 抹茶
Nattō
Nattō (なっとう or 納豆?) is a traditional Japanese food made from soybeans fermented with Bacillus subtilis.(refer to: http://en.wikipedia.org/wiki/Natt%C5%8D)
納豆,哈,超多人不敢吃耶...
沒想到我居然敢吃...
有日本同學跟我說他每天早上起來都會吃..
之前去日本玩時,早餐也都會附哦~
tempura Ramen
 
Tempura (天ぷら or 天麩羅 tenpura?) is a Japanese dish of seafood or vegetables that have been battered and deep fried.
天婦羅拉麵
teishoku
定食
tempura rice
天婦羅飯,好單調哦
seafood ramen...(maybe)
海鮮拉麵之類的,忘了這是啥米
ramen
拉麵
這2個無聊的東西好像有一個是我點的 哈哈
my afternoon classmates..
下午課的同學們,少了我啦~
因為我在拍照...
有來自日本、韓國、台灣、阿拉伯、印尼、墨西哥,還有我們的香港裔老師Jen..
Benda
來自阿拉伯同學,其實不太確定他名字拼法,大概寫一下..
teishoku
定食
there is a party in the evening...
it's also my first experience of Canadian style party..
held by school...
graduation party, once a month...
晚上有一個學校辦的party,因為每個月都會有人畢業,
所以都會來個小小的party...
參加的人都是學校同學, 有人會準備音樂,想喝酒的就自己買來...這樣...
Reika and me
 
Yolanda and her ex..
haha...because she is married now...
has two cute babies..
我的墨西哥同學,現在已經2個孩子的媽了,小孩超可愛
Kyoko and ??...
don't remember her name...
but she is so beautiful, looks like a doll..
右邊這個女生超級可愛長的超像娃娃好漂釀
Canadian beer
加拿大啤酒
Yoichi, Peichi and Curdin...
 拉下來一堆拍大家跳舞的照
 音樂跟台灣夜店的音樂節奏有點不一樣
 剛開始去不太適應
dancing..
跳舞
drinking..
喝酒
smoking...
抽煙
DJ...
dancing..
 
我就在旁邊享受這個氣氛
跟朋友聊聊天 
拍拍照 
愉快的結束這個美麗的夜晚
Abdul, Nicole and Kyohei
arrow
arrow

    ciaogelato 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()