June 15th, 2006
Thursday
nothing special today...
but I took some pics...
Michael and Gabriel.. 
今天沒有什麼特別的,所以只是寫寫拍到的東西
homestay小孩
backpack from my school - VanWest College
I have never used it...haha
it's not my style. 
 
語言學校送的書包,我沒揹過,不是我的菜 哈
後來拿回來送我弟,也沒看他揹過
my luggage...
the brand is Crocodile..
I love it.. 
 
呼呼,我的行李箱之一,我帶了2個29吋行李箱過去
這咖的牌子是Crocodile的硬殼行李箱
but it's broken when I checked in at Vancouver Airport...
I think it's broken by the airline company...
Stupid me didn't ask the indemnity from them.. 
 
但他壞了在我從加拿大回來的時侯
我懷疑是在機場弄壞的
因為我回來的時間是在溫哥華深夜,那時託運行李沒有人搬..
然後我check in的地方只有一個人..
他就任由我的行李箱從小輸送帶滑到大輸送帶然後我就聽到碰很大一聲..
結果我到達台灣看到行李箱時..
有一角就破了個大洞,超誇張的..
我那時很笨不知要找航空公司理賠,也不知道行李箱可以售後維修...
最後就在我上台北工作時,把他丟了...泣...
我的小銀~~
the windown in my room...
hi~ monkey.. 
房間窗戶,蘇Patti送我的小猴我有乖乖放著
post card from Granville Island
I mailed it to my parents 
格蘭佛島的明信片
我有寄給爸媽
other post cards... 
其他的明信片們
where are them?? haha.. 
不知被我丟企哪了
host mother- Robyn often put this with my lunch box... 
羅賓常常放這個在我的午餐裡,其實我不愛
my bus pass
we can use it for sky train (kinda MTR) and bus.. 
 
公車卡,也可坐skytrain(捷運)
Michael's and his hedgehog hair...
麥可跟他的刺謂頭
arrow
arrow
    文章標籤
    Crocodile 行李箱 Crocodile
    全站熱搜

    ciaogelato 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()