this article conbined many days...
這篇文章是雜記
May 31, 2006
met my high school classmate- Meme Chen
she gave me this card to wish I have a nice trip in Canada
來加拿大前跟高中同學陳眉如吃了一頓飯
她給了我這張卡片祝福我
June 6th, 2006
got this candy from my teacher-Mathrew
一個很難咬的糖果,上課時答對問題老師給的
June 8th, 2006
I found Kyoko and me use the same erasers
one from Taiwan, another from Japan..
cool~
我跟Kyoko的橡皮擦 哈哈 都是蜻蜓牌
一個中文 一個日文
June 8th, 2006
my room's window
the monkey doll is from my dear friend- Patti Su
she said, the doll will accompany me in Canada..
我房間的窗戶
上面那隻小猴子是出國前蘇小貝送我的
她說我要像Amelie(艾蜜莉的異想世界)一樣帶著她到處旅行
my teacher - Mathrew and
classmate- Kyoko
I still keep in touch with Kyoko till now..
she was the person I have known since my first month in Canada..
我的老師跟同學Kyoko
一直到現在跟Kyoko還有在連絡哦!
是我在加拿大第一個月就認識的朋友
真的很不容易
Kyoko and Yoko
Kyoko married to a Phillipins..
Yoko married to a Canadian maybe..haha
how about me??
Kyoko後來在日本嫁給了一個菲律賓人(在她爸公司認識的)
Yoko嫁給了一個白人,好像是加拿大人
Yoko是拿工作簽證去加拿大的,應該是原本就要長留了
June 9th, 2006
on the way home...
close to my homestay..
met them...so many dogs...
在回家的路上,homestay附近,遇到兩個女生牽著一堆狗兒
就來拍一下
 
diaries 6/5
 
June 05 11:47 PM
今天好累哦
所以明天再寫
掰掰
arrow
arrow

    ciaogelato 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()