close
July 22rd, 2006
Saturday
went to Roots Factory Store with Kitty
又來Roots outlets晃了,真是百逛不膩
my cousin-Darren, so cute
這是我遠房表弟(他媽媽是我爸爸的表妹)關係夠遠了吧~哈哈
I bought the bag, he's carring
他提著我要買的包包好好笑
超市亂拍
the face is so funny, hahaha~
表情好好笑
Korean chopsticks
韓國筷子
 
went to a night club with Curtis and his fd
溫哥華的夜生活
it's so fun there
好嗨哦這地方
his fd drove us there
一個台灣同學的朋友開車載我們來的
 
 
Kitty's student
姑姑的學生
 
不知哪來的小黃瓜
Curtis and his fds
台灣同學跟他朋友
view from balcony
陽台拍出去的景
 
miss my life
懷念我在加拿大的日子
although met some people bad
雖然有遇到一些不好的人
but also met some people nice
但也是有遇到一些好人
would like to go back again
期望未來有機會再回去
my lovely canada life
我親愛的加拿大日子
arrow
arrow
    全站熱搜

    ciaogelato 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()